Role kulturní diplomacie v mezinárodních vztazích. Případová studie Ukrajina – Anna Firman
Anna Firman
Diplomová práce
Role kulturní diplomacie v mezinárodních vztazích. Případová studie Ukrajina
The Role of Cultural Diplomacy in International Relations: A Case Study of Ukraine
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem "Role kulturní diplomacie v mezinárodních vztazích: Případová studie Ukrajina". Cílem diplomové práce je identifikovat silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby současné kulturní diplomacie Ukrajiny na základě provedení SWOT analýzy. Dílčím cílem je definovat způsob, jakým je Ukrajina vnímána v mezinárodním prostředí a identifikovat změny kulturní diplomacie Ukrajiny …víceAbstract:
The master's thesis explores the topic "The Role of Cultural Diplomacy in International Relations: A Case Study of Ukraine". The aim of the thesis is to identify the strengths, weaknesses, opportunities, and threats of Ukraine's current cultural diplomacy through conducting a SWOT analysis. A subsidiary objective is to define how Ukraine is perceived in the international environment and identify changes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92440
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Zuzana Lehmannová
- Oponent: Marcela Hennlichová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92440
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní studia a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní diplomacie mezi Českou republikou a Španělským královstvím. Případová studie modelu české kulturní diplomacie ve Španělsku.
Lucie Staveníková -
Překlad jako nástroj kulturní diplomacie
Iryna Zabiiaka -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Kulturní diplomacie České republiky
Natálie Arpášová -
Kulturní diplomacie
Dominika Antonie Skalová -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková -
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
Adéla Hradilová -
Nation branding jako prvek ekonomické diplomacie - španělská praxe
Kateřina Šmahelová