Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny – Eva Junková
Eva Junková
Bachelor's thesis
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Concept of singular visual and media communication Tichá kavárna
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou jednotné a vizuální komunikace Tiché kavárny v Praze. Tichá kavárna je první pražská kavárna s neslyšící obsluhou. Kavárna je spojená také s cukrárnou, cateringem a pojízdnou kavárnou. Teoretická část se zaměřuje především na vizuální styl a image. Zahrnuje také definici daného handicapu. Cílem práce je dostat Tichou kavárnu a celkovou problematiku neslyšících …moreAbstract:
This bachelor thesis looks into vision communication ‘'Tichá kavárna’' in Prague. Tichá kavárna is the first coffee place in Prague, which employs the deaf people. The coffee shop along with the sweet shop, catering and mobile cafe. The mobile cafe offers beer, homemade lemonades, coffee and various desserts. The theoretic part concentrates mainly on visual style and image. It also includes the handicap …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: MgA. Jan Kolář
- Reader: Miroslav Roubíček, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUNKOVÁ, Eva. \textit{Koncept jednotné vizuální a~mediální komunikace Tiché kavárny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/qc243a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights