Ing. Anna Havelková

Master's thesis

Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur

Promotion as part of the marketing mix of wedding agencies
Abstract:
Předmětem diplomové práce je přiblížit problematiku povědomí široké veřejnosti o svatebních agenturách a poukázat na možnosti a nedostatky jejich propagace. Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní účinnost propagace svatebních agentur a následné doporučení návrhů na změny. V první části jsou vysvětlené teoretické pojmy svatba, marketing, marketingový a komunikační mix. V druhé části jsou teoretické …more
Abstract:
The subject of the thesis is to bring the issue of awareness of general public about the wedding agencies and point out the possibilities and shortcomings of their promotion. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of current promotion and subsequent recommendations of proposals for changes. In the first part are explained the theoretical terms: wedding, marketing, marketing and communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Reader: Ing. Eva Klánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication