Působení médií na vnímání marketingu českou veřejností – Bc. Tereza Vávrová
Bc. Tereza Vávrová
Diplomová práce
Působení médií na vnímání marketingu českou veřejností
The impact of media on perception of marketing by public in the Czech Republic
Anotace:
V diplomové práci na téma působení médií na vnímání marketingu českou veřejností zhodnocujeme současné vnímání marketingu českou veřejností a v souvislosti s ním vyhodnocujeme obsah článků a příspěvků v médiích, která na území České republiky představují ta nejsledovanější. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak je marketing v současnosti vnímán českou …víceAbstract:
In this master’s dissertation we focus on the topic of the impact media has on the perception of marketing by the public in the Czech Republic. We evaluate the current perception of the Czech public on marketing and in context of this, we evaluate the content of articles and contributions in the media, which are the most watched in the Czech Republic. The main objective of this dissertation is to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13043/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁVROVÁ, Tereza. \textit{Působení médií na vnímání marketingu českou veřejností}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qcucvx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace