Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením – Bc. Kristýna Mahoušková
Bc. Kristýna Mahoušková
Master's thesis
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Typology of consumers on the sports equipment market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvořit typologii spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením. V první části práce budou objasněna teoretická východiska týkající se spotřebního chování a marketingového mixu. Ve druhé kapitole bude představen trh se sportovním vybavením a jeho makroprostředí. Třetí kapitola bude zaměřena na přípravnou a praktickou fázi výzkumu. Čtvrtá kapitola bude věnována tvorbě výsledné …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a typology of consumers on the sports equipment market. In the first part of the thesis, the theoretical starting points regarding consumer behavior and the marketing mix will be clarified. In the second chapter, the sports equipment market and its macro environment will be presented. The third chapter will focus on the preparatory and practical phase of the research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/n6hs6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Hruzík, MSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví
Daniela Krčová -
Analýza spotřebitelského chování
Natálie Helisová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení
Kateřina Skládalová -
Typologie zákazníků na trhu se značkovou sportovní obuví
Dominik Brogowski -
Vyhodnocení chování zákazníků na trhu se sportovním zbožím
Veronika Vláčilová -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká