Bc. Kristýna Mahoušková

Master's thesis

Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením

Typology of consumers on the sports equipment market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvořit typologii spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením. V první části práce budou objasněna teoretická východiska týkající se spotřebního chování a marketingového mixu. Ve druhé kapitole bude představen trh se sportovním vybavením a jeho makroprostředí. Třetí kapitola bude zaměřena na přípravnou a praktickou fázi výzkumu. Čtvrtá kapitola bude věnována tvorbě výsledné …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to create a typology of consumers on the sports equipment market. In the first part of the thesis, the theoretical starting points regarding consumer behavior and the marketing mix will be clarified. In the second chapter, the sports equipment market and its macro environment will be presented. The third chapter will focus on the preparatory and practical phase of the research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/n6hs6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Hruzík, MSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné