Klára Šimánková

Master's thesis

Image a identita značky adidas

Image and identity of adidas brand
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky, čili rozdíl mezi vnímáním značky spotřebitelem a obrazem, o který se snaží tvůrce image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována značka, její prvky a zejména pak funkce, které jsou důležitou součástí celého brand buildingu, neboť je potřeba vidět zcela jasně výhody, které značka poskytuje. Práce …more
Abstract:
The master thesis deals with brand image and identity, the difference between brand perception from the customer point of view and from the creator point of view. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the frame of theoretical part there is a brand definition, its components, functions which are the most important part of brand building since it is necessary to see the advantages …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2015
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45750