Využití m-learningu ve vzdělávání – Ing. Petr Klápště
Ing. Petr Klápště
absolventská práce studenta CŽV
Využití m-learningu ve vzdělávání
Usage of m-learning in education
Anotace:
Závěrečná práce nabízí podrobnou literární rešerši z oblasti využití m-learningu jako nástroje pro podporu výuky. Může také sloužit pro učitele odborných předmětů jako průvodce relativně moderním tématem. Osvětleny jsou termíny a pojmy nezbytné pro pochopení problematiky využití a implementace m-learningu, tedy e-learning, mobilní zařízení nebo konektivita a jsou představeny rozdíly, přístupy, cíle …víceAbstract:
This thesis offers a detailed literature research from the area of using m learning as a tool for teaching support. It can also serves as a guide for relatively modern topics for teachers of vocational subjects. The terms and concepts necessary for understanding the use and implementation of m learning, i.e. e-learning, mobile devices or connectivity, are explained and the differences, approaches, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný
Název
Vložil
Vloženo
Práva