Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu – Aneta MUCHOVÁ
Aneta MUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Low-cost airlines on the Czech Republic market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi na českém trhu. V první kapitole je popsán původní obchodní model nízkonákladových leteckých dopravců a podtypy obchodních modelů podle toho do jaké míry jsou tyto obchodní strategie společnostmi aplikovány. Druhá kapitola pojednává o fungování leteckých společností na českém trhu a na vybraných zahraničních trzích. Zahraniční …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the low-cost airlines on the Czech market. In the first chapter, the original business model of low-cost airlines is described. According to the degree of implementation by the low-cost carriers the suptypes of this model are introduced. The second chapter contains description of how the low-cost carriers work on the Czech market in comparison with selected foreign markets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 21. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUCHOVÁ, Aneta. Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / English Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Nové trendy v letecké přepravě (nízkonákladový přepravce)
Martin Vlček -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Finanční analýza leteckého dopravce
Lucie Pechníková -
Problematika zavedení nové linky u leteckého dopravce
Lukáš Hložanka -
Tvorba destinačního portfolia leteckého dopravce
Tomasz Jelen -
Letecká doprava v ČR z hlediska jednotlivých leteckých dopravců
Jakub Pochop -
Letecká nákladní doprava na regionálních letištích v České republice
Martin Aster -
Vojenská letecká doprava pro krizové situace
Jan Sokolovský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights