Tereza Hřibalová
Bachelor's thesis
Marketing v hotelnictví
Marketing in the hotel industry
Anotácia:
Cílem první části této práce je shrnout teoretická východiska pro využití marketingu v hotelnictví. V druhé části pak tyto informace slouží k analýze marketingového mixu hotelu Atlantis Bahía Real, nalezení jeho silných a slabých stránek, stejně jako příležitostí a hrozeb. Poslední část práce je zaměřena na zformulování závěrů a doporučení pro zlepšení situace hotelu.Abstract:
The first part of the thesis is aiming to cover the basics of hotel marketing. Then, in the second part, this theoretical base is used to analyse the marketing mix of the Atlantis Bahía Real hotel and to find its strenghts, weaknesses, opportunities and threats. The objective of the last part of the thesis is to summarize the findings and make recommendations to improve the situation of the hotel.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Bohumír Štědroň
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
Prevence syndromu vyhoření učitelů MŠ pomocí SWOT analýzy a supervize
Lucie Knotková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov