Tereza Hřibalová

Bachelor's thesis

Marketing v hotelnictví

Marketing in the hotel industry
Anotácia:
Cílem první části této práce je shrnout teoretická východiska pro využití marketingu v hotelnictví. V druhé části pak tyto informace slouží k analýze marketingového mixu hotelu Atlantis Bahía Real, nalezení jeho silných a slabých stránek, stejně jako příležitostí a hrozeb. Poslední část práce je zaměřena na zformulování závěrů a doporučení pro zlepšení situace hotelu.
Abstract:
The first part of the thesis is aiming to cover the basics of hotel marketing. Then, in the second part, this theoretical base is used to analyse the marketing mix of the Atlantis Bahía Real hotel and to find its strenghts, weaknesses, opportunities and threats. The objective of the last part of the thesis is to summarize the findings and make recommendations to improve the situation of the hotel.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedúci: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25692

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management