Marek PŘÍBRAMSKÝ

Bakalářská práce

Marketing knih

Marketing of books
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketing knih" je analýza prostředí knižního trhu v České republice, dále analýza stávajícího marketingového a obchodního řízení spisovatele Jakuba Praibiše a jeho knih a následný návrh zlepšení marketingového řízení tohoto autora a formulace jeho doporučení. Teoretická část této práce se zabývá podstatou a náležitostmi knihy, teorií marketingu s důrazem na knižní marketing …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis on "Marketing of books" is a Czech books market's backround analysis, an analysis of present marketing and business proceeding of the writer Jakub Praibiš and its books and subsequent proposal of marketing and business proceeding?s improvement and formulation of his recommendation. The theoretical part of this thesis is concerned with fundaments and essentials of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŘÍBRAMSKÝ, Marek. Marketing knih. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická