Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice – Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ
Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ
Bakalářská práce
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Privat Radio station. Advertising time Sales Management.
Anotace:
Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na veřejnoprávní a soukromé stanice. Soukromé stanice soutěží na trhu mediálním i reklamním o přízeň posluchačů i reklamních klientů. Rádio lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na jeho komerční možnosti má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Úspěšnost osobního prodeje ovlivňuje plánování …víceAbstract:
The Radio Broadcasting approach is divided into public and private sector. The private stations compete with the public stations on the medial and public markets how to get more listeners and with other private radios how to get more commercial clients. Radio can be included in the media-mix only if it{\crq}s using its benefits. Commercial possibilities are influenced by the audience share and above …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠPAROVÁ, Bohdana. Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech
Roman ZARZYCKÝ -
CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech
Roman ZARZYCKÝ -
Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
Miroslav ŠKODA -
Řízení pracovního výkonu
Daria Lieshchova -
Řízení výkonu zaměstnanců v organizaci
Linda Hásová -
Řízení pracovního výkonu zaměstnance
Petra Rolencová -
Řízení výkonu zaměstnanců v případě dlouhodobého výkonu práce na dálku
David Kratochvíl -
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o.
Walter Knösel