Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ

Bakalářská práce

Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Privat Radio station. Advertising time Sales Management.
Anotace:
Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na veřejnoprávní a soukromé stanice. Soukromé stanice soutěží na trhu mediálním i reklamním o přízeň posluchačů i reklamních klientů. Rádio lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na jeho komerční možnosti má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Úspěšnost osobního prodeje ovlivňuje plánování …více
Abstract:
The Radio Broadcasting approach is divided into public and private sector. The private stations compete with the public stations on the medial and public markets how to get more listeners and with other private radios how to get more commercial clients. Radio can be included in the media-mix only if it{\crq}s using its benefits. Commercial possibilities are influenced by the audience share and above …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 570

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAŠPAROVÁ, Bohdana. Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace