Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice – Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ
Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ
Bachelor's thesis
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Privat Radio station. Advertising time Sales Management.
Abstract:
Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na veřejnoprávní a soukromé stanice. Soukromé stanice soutěží na trhu mediálním i reklamním o přízeň posluchačů i reklamních klientů. Rádio lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na jeho komerční možnosti má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Úspěšnost osobního prodeje ovlivňuje plánování …moreAbstract:
The Radio Broadcasting approach is divided into public and private sector. The private stations compete with the public stations on the medial and public markets how to get more listeners and with other private radios how to get more commercial clients. Radio can be included in the media-mix only if it{\crq}s using its benefits. Commercial possibilities are influenced by the audience share and above …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier:
570
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠPAROVÁ, Bohdana. \textit{Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/qdl2fi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŠPAROVÁ, Bohdana. Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech
Roman ZARZYCKÝ -
CRM mediální agentury Regie Radio Music, Lagardere Czech
Roman ZARZYCKÝ -
Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
Miroslav ŠKODA -
Řízení pracovního výkonu
Daria Lieshchova -
Řízení výkonu zaměstnanců v organizaci
Linda Hásová -
Řízení pracovního výkonu zaměstnance
Petra Rolencová -
Řízení výkonu zaměstnanců v případě dlouhodobého výkonu práce na dálku
David Kratochvíl -
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o.
Walter Knösel