Global Marketing and Local Culture – Ing. Dimitri Kartozia
Ing. Dimitri Kartozia
Diplomová práce
Global Marketing and Local Culture
Global Marketing and Local Culture
Anotace:
Během několika posledních desetiletí se dramaticky vyvíjel marketing, měnící se způsob komunikace, účel a hlavní osnovy, které se dostaly ke koncovým uživatelům. Perspektivy produktů a firem se rozšířily a byly globální, což bylo vyvoláno rozvojem moderních technologií, zjednodušenou komunikací a globalizací. Světový trh se stal jedním z nich, dostupnost téměř jakéhokoli produktu dosáhla celosvětového …víceAbstract:
During last few decades marketing has developed dramatically, changing the way of communication, purpose and main outline used to reach end-users. The perspectives of products and companies have expanded and gone global, which was triggered by development of modern technologies, simplified communication and globalization. The world market has become one, availability of almost any product has reached …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y4jtv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Global Networking of the International Business
Aliya Turarova -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
A Framework For Embedding A Strong Brand-Oriented Culture And Its Implications For Enterprises: African And European MSMEs' Evidence
Christian Nedu Osakwe -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour
Sergio Mauricio Soto Cueto