Ing. Dimitri Kartozia

Master's thesis

Global Marketing and Local Culture

Global Marketing and Local Culture
Abstract:
Během několika posledních desetiletí se dramaticky vyvíjel marketing, měnící se způsob komunikace, účel a hlavní osnovy, které se dostaly ke koncovým uživatelům. Perspektivy produktů a firem se rozšířily a byly globální, což bylo vyvoláno rozvojem moderních technologií, zjednodušenou komunikací a globalizací. Světový trh se stal jedním z nich, dostupnost téměř jakéhokoli produktu dosáhla celosvětového …more
Abstract:
During last few decades marketing has developed dramatically, changing the way of communication, purpose and main outline used to reach end-users. The perspectives of products and companies have expanded and gone global, which was triggered by development of modern technologies, simplified communication and globalization. The world market has become one, availability of almost any product has reached …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication