Tvořivost a estetické cítění ve výuce oboru Kadeřník – Mgr. Andrea Stehlíková
Mgr. Andrea Stehlíková
Bakalářská práce
Tvořivost a estetické cítění ve výuce oboru Kadeřník
Creativity and aesthetic feeling in education branch hairdresser
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvořivostí a estetickým cítěním ve výuce oboru kadeřník. Součástí praktické části práce jsou hospitační tabulky a dotazníky, na jejichž základě probíhá výzkum. V práci jsou ukázky samostatných prací žáků.Abstract:
The bachelor project is concerned with creativity and aesthetic feeling during education in the field of hairdresser. Summary sheets from Inspection of classes and questionnaires are parts of the practical project whereupon the research is in progress. There are samples of individual works of pupils.Klíčová slova
tvořivost kreativita tvořivý učitel tvořivý žák rozvíjení tvořivosti estetické cítění vkus kýč samostatné odborné práce odborný výcvik učitel odborného výcviku creativity an inventive teacher a creative student development of creativity aesthetic feeling good taste a fake indepedent work vocational training practice teacher
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jazeh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Vladimír Spousta, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
The power of social interactions as a tool to influence the development of creativity among professional groups in coworking spaces in Prague
Lizaveta Shut -
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Gabriela Neradová -
Vývoj terminologie v oblasti sociální práce - převod anglických termínů do českého jazykového prostředí a jejich vliv na podobu odborné praxe.
Jiří Královec -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Další vzdělávání učitelů odborného výcviku
Monika Staňková -
Učitel odborného výcviku a jeho hodnocení žáků na střední odborné škole
Karolína JESTŘABSKÁ -
Posouzení vlivu učitele odborného výcviku na rozvíjení pozitivního vztahu k práci u žáků středního odborného učiliště
Kristýna Lukšovská -
Posouzení vlivu učitele odborného výcviku na rozvíjení pozitivního vztahu k práci u žáků středního odborného učiliště
Marcela Jarkovská