Ekonomické zhodnocení vývoje firmy Apple – Roman Pásek
Roman Pásek
Bakalářská práce
Ekonomické zhodnocení vývoje firmy Apple
Economic Evaluation of the Development of Apple
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza ekonomického vývoje společnosti Apple. Hlavním cílem je zjistit, jakými změnami firma prošla za dobu své existence. Teoretická část se zabývá historií firmy, základními informacemi, ekonomickým růstem a vývojem ukazatelů, které jsou následně porovnány s konkurenční značkou. Následující kapitola rozvádí postavení na trhu vůči konkurenční značce na základě zvolených …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of the economic development of Apple. The main objective is to find out what changes the company has undergone during its existence. The theoretical part deals with the history of the company, basic information, economic growth and development of indicators, which are then compared with the competitive brand. The following chapter divides market position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Online marketing communication of leadership development company
Markéta Langášová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Marketing Communication of the Selected Company
Artem Zinovyev -
Application of Digital Marketing Principles to a Business Development Strategy of a Start-Up Company
Jan Javůrek -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová
Název
Vložil
Vloženo
Práva