Bc. Magdaléna Bártová

Bakalářská práce

Politický marketing a volební úspěch

Political marketing and election success
Anotace:
Téma této bakalářské práce je politický marketing a volební úspěch. Teoretická část práce je zaměřena na historii, definici, a obecné informace politického marketingu, dále se práce zabývá psychologií politiky a reklamy, volebními kampaněmi a pojmu negativní kampaň. Praktická část popisuje historicky první přímou volbu prezidenta České republiky, kde představuje obecné informace o kandidátech, popisuje …více
Abstract:
The theme of this thesis is the political marketing and election success. The theoretical part focuses on the history, definition, and general information of political marketing, psychology of policy, psychology of advertising, election campaign and negative campaign. The practical part this thesis describes the first-ever direct election of the President of the Czech Republic, which presents general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Aleš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo ve veřejné správě