Tereza BÍLÁ
Master's thesis
Marketing v sociálních službách
Marketing in Social Services
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je marketing v sociálních službách. Poukazuje na rozdíly ve využití marketingu v ziskovém a neziskovém sektoru. Práce se pak zaměřuje na analýzu a výzkum marketingových metod v neziskových organizacích. Zjištěné a vybrané marketingové metody jsou poté aplikovány na vybrané organizace, poskytující sociální služby. Součástí empirické části diplomové práce je analýza komunikačního …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is marketing in social services. It points to differences in the use of marketing in the profitable and non-profit sector. The thesis then focuses on the analysis and research of marketing methods in non-profit organizations. The identified and selected marketing methods are then applied to selected organizations providing social services. Part of the empirical section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Doc.Dr.Ing. Hana Filipczyková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLÁ, Tereza. Marketing v sociálních službách. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Management of Social Work Service Organizations
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová