Využití nových přístupů a strategií ve výuce anglického jazyka na základní škole u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami – Bc. Marcela Sára Létalová
Bc. Marcela Sára Létalová
Diplomová práce
Využití nových přístupů a strategií ve výuce anglického jazyka na základní škole u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
The utilization of new approaches and strategies in teaching English for Pupils with Special Educational Needs (in Primary School)
Anotace:
V diplomové práci jsou vymezena teoretická východiska inkluzívního vzdělávání v prostředí základní školy, otázky komunikace, včetně terminologie a legislativy. Jsou zde popsány specifické poruchy učení, včetně jejich klasifikace, etiologického hlediska, edukačních přístupů a vyučovacích stylů učitelů. Blíže je zmíněna osobnost žáka s SPU, jazyk a jazyková komunikace jako oblast vzdělávacího programu …víceAbstract:
In this thesis, outlining the theoretical basis for inclusive education in elementary schools, communication issues, including terminology and legislation. Here they are described specific learning disabilities, including their classification, the etiologic perspective, educational approaches and teaching styles of teachers. Closer mentions the personality of a student with learning disabilities, language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fdt0c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÉTALOVÁ, Marcela Sára. \textit{Využití nových přístupů a strategií ve výuce anglického jazyka na základní škole u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qeeiox/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ