Využití nových přístupů a strategií ve výuce anglického jazyka na základní škole u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami – Bc. Marcela Sára Létalová
Bc. Marcela Sára Létalová
Master's thesis
Využití nových přístupů a strategií ve výuce anglického jazyka na základní škole u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
The utilization of new approaches and strategies in teaching English for Pupils with Special Educational Needs (in Primary School)
Abstract:
V diplomové práci jsou vymezena teoretická východiska inkluzívního vzdělávání v prostředí základní školy, otázky komunikace, včetně terminologie a legislativy. Jsou zde popsány specifické poruchy učení, včetně jejich klasifikace, etiologického hlediska, edukačních přístupů a vyučovacích stylů učitelů. Blíže je zmíněna osobnost žáka s SPU, jazyk a jazyková komunikace jako oblast vzdělávacího programu …moreAbstract:
In this thesis, outlining the theoretical basis for inclusive education in elementary schools, communication issues, including terminology and legislation. Here they are described specific learning disabilities, including their classification, the etiologic perspective, educational approaches and teaching styles of teachers. Closer mentions the personality of a student with learning disabilities, language …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fdt0c/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÉTALOVÁ, Marcela Sára. \textit{Využití nových přístupů a strategií ve výuce anglického jazyka na základní škole u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qeeiox/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ