Skupinová integrace žáků s mentálním postižením na základní škole – Mgr. Monika Kimáková
Mgr. Monika Kimáková
Diplomová práce
Skupinová integrace žáků s mentálním postižením na základní škole
Group integration of pupils with mental disability in elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá skupinovou integrací žáků s mentálním postižením na základní škole určené dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První se zabývá teoretickými východisky diplomové práce. Objasňuje pojmy mentální postižení, integrace a inkluze, klima školy a třídy, nastiňuje legislativu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola …víceAbstract:
The diploma project deals with a group integration of children with mental handicap at a primary school designated for children with special needs. The thesis is divided into four chapters. The first chapter focuses on the theoretical part of the thesis. It explains key concepts such as mental disability, integration and inclusion, school and class climate, legislation. The second chapter deals with …víceKlíčová slova
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami legislativa mentální retardace vzdělávání integrace a inkluze základní škola skupinová integrace individuální integrace vztahy mezi žáky učitelé metody Pupils with special educational needs legislation mental retardation education integration and inclusion primary school group integration individual integration relationships between pupils teachers methods
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t8djs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA