Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci – Bc. Magdaléna Pišlová
Bc. Magdaléna Pišlová
Master's thesis
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
HR marketing in proccess of recruitment activities in chosen NGO (Non-Governmental Organization)
Abstract:
Cílem diplomové práce je najít vhodné procesy externího personálního marketingu v oblasti získávání a výběru nových zaměstnanců tak, jak je vnímají úspěšní uchazeči vybrané nestátní neziskové sociální organizace. Práce se ptala po otázce: V jakých aspektech je proces externího personálního marketingu při zisku a výběru pracovníků ne/dostatečný z pohledu úspěšných uchazečů o zaměstnání ve vybrané organizaci …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find suitable processes of external HR marketing in the recruitment and selection of new employees, as perceived by the successful applicants of non-profit social organization. It was chosen a qualitative strategy that uses interviews and analyzes the documents. The theoretical part describes HR marketing as a part of classic marketing. It deals with external HR marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mj3l3/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2017
- Supervisor: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Pavel Horák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIŠLOVÁ, Magdaléna. \textit{Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qefw3f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Theses on a related topic
-
Company, its performance and perceived employer attractiveness
Jana Musilová -
Atraktivita zaměstnavatele pohledem jednotlivých generací
Monika Vondráčková -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Posouzení atraktivity zaměstnavatele BENZINA Orlen
Jiří Šťastný -
Analýza atraktivity zaměstnavatele z pohledu studentů
Martina Chromečková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Nástroj na určení hodinové sazby a zisku vývojáře mobilních aplikací jako zaměstnance nebo podnikatele
Miroslav Kolc -
Návrh a implementace etických kodexů v podnicích v segmentu velkoobchodu
Silvie Obselková