Hodnocení úrovně emoční inteligence vysokoškolských studentů – Ngoc Anh Luongová
Ngoc Anh Luongová
Bachelor's thesis
Hodnocení úrovně emoční inteligence vysokoškolských studentů
Evaluation of emotional intelligence of college students
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma emoční inteligence a posuzuje se stupeň emoční inteligence studentů NEWTON College. Emoční inteligenci zahrnují určité oblasti schopností - sociální dovednosti, empatie, rozpoznat a kontrolovat své vlastní emoce. V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny složky emoční inteligence a další základní pojmy jako jsou emoce a funkce emocí. V praktické části byl …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the problematic of emotional intelligence and analyses the development of emotional intelligence of college students. Emotional intelligence is a form of social intelligence that involves not only the ability to express and control our emotions but also the ability to identify and understand what others experience. The theoretical part focuses on the explanation of specialized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
- Oponent: Miroslava Říhová, PhDr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management with focus on psychology
Práce na příbuzné téma
-
Emotions and Emotional Intelligence in Raymond Carver's Short Cuts
Nela Lepinová -
Exploring the Impact of Leader Efficacy and Emotional Intelligence on Team Performance
Saadat Rakhmetullina -
Vztah rysové emoční inteligence a sociální inteligence s životní spokojeností u vysokoškolských studentů
Anastasiia HAMKRELIDZE -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Emoční inteligence - rozvoj emočně - sociálních dovedností u dětí
Jana Kulichová -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová