Daňově uznatelné náklady vybrané společnosti z pohledu daňové kontroly – Bc. Iva Svobodová
Bc. Iva Svobodová
Master's thesis
Daňově uznatelné náklady vybrané společnosti z pohledu daňové kontroly
Tax Deductible Expenses in the Selected Company from the View of a Tax Inspection
Anotácia:
Diplomová práce se ve čtyřech kapitolách zabývá problematikou daňově uznatelných nákladů vybrané společnosti z pohledu daňové kontroly. První kapitola popisuje proces daňové kontroly, druhá kapitola je věnována teoretickým východiskům pro posuzování daňové uznatelnosti vybraných oblastí nákladů včetně příkladů ze soudní praxe. Obsahem třetí kapitoly je analýza vybraných oblastí daňově uplatňovaných …viacAbstract:
In its four chapters, the diploma thesis deals with the tax deductible expenses in the selected company from the vantage point of a tax inspection. In the first chapter the tax inspection process is described, the second chapter is dedicated to the theoretical resources for an assessment of the tax deductibility of selected expenses including examples from the court practise. The third chapter contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ifab4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Petr Valouch, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Nešleha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Finance and Accounting / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Daňově uznatelné náklady a výdaje osob samostatně výdělečně činných z hlediska daně z příjmů
Adéla Šindelářová -
Daňově uznatelné a neuznatelné náklady obchodního závodu
Lenka Bartošová