Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka – Bc. Adéla Vaňková
Bc. Adéla Vaňková
Diplomová práce
Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka
Phonetic and Phonological Competence of Pupils with Impaired Communication Abilities in Learning English Language
Anotace:
Diplomová práce „Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka“ se zabývá problematikou žáka s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka. Práce se věnuje charakteristice žáka prvního stupně základní školy, definuje základní pojmy z oblasti komunikace a popisuje narušení komunikačních schopností ve sledované oblasti – dyslalii …víceAbstract:
Diploma thesis “Phonetic and Phonological Competence of Pupils with Impaired Communication Abilities in Learning English Language” deals with the questions of a pupil with impaired communication abilities in learning English language. The thesis characterizes a pupil at the first stage of a primary school, defines the basic concepts of communication and describes the impairment of communication abilities …víceKlíčová slova
Foneticko-fonologická jazyková rovina narušená komunikační schopnost výuka anglického jazyka komunikace žák prvního stupně základní školy dyslalie fyziologické tvoření hlásek českého jazyka fyziologické tvoření hlásek anglického jazyka Phonetic and phonological language level impaired communication abilities English language learning communication pupil of the first stage of a primary school dyslalia physiological aspects of creating Czech speech sounds physiological aspects of creating English speech sounds
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/voc4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŇKOVÁ, Adéla. \textit{Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/qenhgk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Phonetic Transcription on Pronunciation Proficiency
Natálie Neklapilová -
Phonetic and Lexical Features of First Language Attrition: Research into the Speech of Anglophone Expatriates in the Czech Republic
Magda Sučková -
High Variability Phonetic Training: Perception of Dental Fricatives by Advanced Learners of English
Michaela Slezák Polónyová -
Smysl výuky anglické výslovnosti za pomoci fonetické abecedy v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Tomáš HOLUBIČKA -
Phonological representations in the brain and their effect on early language processing: an ERP study
Martina Dvořáková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová