Integrativní forma edukace z pohledu rodičů a pedagogů-komparativní studie – Bc. Jana Roupová
Bc. Jana Roupová
Diplomová práce
Integrativní forma edukace z pohledu rodičů a pedagogů-komparativní studie
An integrative form of education from parents and teachers point of view
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblasti integrace ve vzdělávání. Zaměřujeme se na integrativní formu vzdělávání z pohledu pedagogů a rodičů v běžných základních školách v Brně. Teoretická část vymezuje pojem integrace a inkluze, legislativní ošetření integrace, charakteristika jednotlivých postižení, systém vzdělávání pro jedince se speciálními vzdělávacími potřebami, rámcovým vzdělávacím programem pro základní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with concept of integration. It's focused on an integrative form of education from parents and teachers point of view in ordinary ground schools in Brno. The theoretical part defines the concept of integration and inclusion, legislative process of integration, characteristics of disability types, system of education for people who need it and general educational program for …víceKlíčová slova
Integrace postižení jedinec se speciálními vzdělávacími potřebami rámcový vzdělávací program klíčové kompetence individuální vzdělávací plán legislativa speciální pomůcky rodiče s postiženým dítětem. Integration handicap children with special educational needs general educational program for basic education key competence individual educational plan legislation special tools parents with child with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hzeht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vavrušková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na malotřídní škole
Helena Hangyová -
Práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách matematiky na středních školách
Iva Naimanová