Analýza postojů a názorů učitelů a rodičů žáků na odměny a tresty jako výchovné prostředky – Mgr. Lenka Jiřičná
Mgr. Lenka Jiřičná
Diplomová práce
Analýza postojů a názorů učitelů a rodičů žáků na odměny a tresty jako výchovné prostředky
The analysis of teachers and parents attitudes and opinions on rewards and punishments as formative tools for children
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu postojů a názorů učitelů a rodičů žáků na odměny a tresty jako výchovné prostředky. V teoretické části diplomové práce byla provedena klasifikace odměn a trestů, zmíněna důležitost rodiny ve výchově, zmapována problematika spolupráce rodiny a školy při výchovně vzdělávacím procesu, tak jak uvádějí příslušné literární prameny. Cílem našeho výzkumného šetření bylo …víceAbstract:
The thesis is predicated on teachers and parents opinions and attitudes when dealing with issues of punishment and reward as formative tools for children in schools. In the theoretical part of the thesis, a classification of rewards and punishments has been made and the importance of family mentioned. As stated in relevant literary sources, we identified issues in cooperation between family and school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ppf4t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2007
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová