Hispánská lobby v USA: hlavní cíle a nejužívanější techniky a strategie – Lukáš Dvořák
Lukáš Dvořák
Bakalářská práce
Hispánská lobby v USA: hlavní cíle a nejužívanější techniky a strategie
Hispanic lobby in the USA: main goals and most used techniques and strategies
Anotace:
Tato práce představuje cíle a techniky používané hispánskou lobby. Cílem této práce je zmapovat a zhodnotit, jaké cíle má hispánská zájmová skupina v rámci domácí i zahraniční politiky USA. Dále pak je záměrem zmapovat aktivity a techniky, kterými svých cílů dosahuje. Toho je dosaženo analýzou cílů hispánské populace, a zejména subjektů a organizací, které zastupují hispánskou komunitu, a analýzou …víceAbstract:
This work presents the goals and techniques used by the Hispanic lobby. The aim of this work will be to map and evaluate the goals of the Hispanic interest group in the domestic and foreign policy of the United States. Furthermore, the intention will be to map the activities and techniques by which it achieves its goals. This will be achieved by analysing the goals of the Hispanic population, and in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85615
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedoucí: Petr Vymětal
- Oponent: Aleš Lisa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85615
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of non-profit organizations: an economic analysis
David Vajčner -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová