Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu – Adam Novotný
Adam Novotný
Bachelor's thesis
Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu
Eyetracking and its Alternatives in Marketing Research
Abstract:
Ve své práci se zabývám eye-trackingem a jeho alternativami, tedy moderními nástroji současného marketingového výzkumu. Teoretická část má za úkol podrobně popsat jednotlivé analytické metody a uvést je do souvislosti s marketingovým výzkumem. Cílem praktické části je poté aplikace konkrétních nástrojů jednotlivých metod na různé webové stránky, hodnocení výsledků uskutečněných metrik a porovnání eye …moreAbstract:
In my bachelor thesis I am describing modern tools of present marketing research - eye-tracking and its alternatives. The purpose of theoretical part is to describe analytical methods one by one in detail and also put those methods into the context of marketing research. In the practical part I am applying concrete tools of those analytical methods to different websites and I am also publishing evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36829
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu
Adam Novotný -
Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu
Adam Novotný