Adam Novotný

Bachelor's thesis

Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu

Eyetracking and its Alternatives in Marketing Research
Abstract:
Ve své práci se zabývám eye-trackingem a jeho alternativami, tedy moderními nástroji současného marketingového výzkumu. Teoretická část má za úkol podrobně popsat jednotlivé analytické metody a uvést je do souvislosti s marketingovým výzkumem. Cílem praktické části je poté aplikace konkrétních nástrojů jednotlivých metod na různé webové stránky, hodnocení výsledků uskutečněných metrik a porovnání eye …more
Abstract:
In my bachelor thesis I am describing modern tools of present marketing research - eye-tracking and its alternatives. The purpose of theoretical part is to describe analytical methods one by one in detail and also put those methods into the context of marketing research. In the practical part I am applying concrete tools of those analytical methods to different websites and I am also publishing evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2013
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36829