Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu – Adam Novotný
Adam Novotný
Bachelor's thesis
Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu
Eyetracking and its Alternatives in Marketing Research
Anotácia:
Ve své práci se zabývám eye-trackingem a jeho alternativami, tedy moderními nástroji současného marketingového výzkumu. Teoretická část má za úkol podrobně popsat jednotlivé analytické metody a uvést je do souvislosti s marketingovým výzkumem. Cílem praktické části je poté aplikace konkrétních nástrojů jednotlivých metod na různé webové stránky, hodnocení výsledků uskutečněných metrik a porovnání eye …viacAbstract:
In my bachelor thesis I am describing modern tools of present marketing research - eye-tracking and its alternatives. The purpose of theoretical part is to describe analytical methods one by one in detail and also put those methods into the context of marketing research. In the practical part I am applying concrete tools of those analytical methods to different websites and I am also publishing evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Eyetracking a jeho alternativy v marketingovém výzkumu
Adam Novotný