Prínos spoločensky zodpovedného podnikania pre firmu – Paulína Glovňová
Paulína Glovňová
Bachelor's thesis
Prínos spoločensky zodpovedného podnikania pre firmu
Prínos spoločensky zodpovedného podnikania pre firmu
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy …moreAbstract:
Bachelor's thesis deals with the CSR, the author tries to present this modern phenomenon as a competitive advantage of companies. The study defines the basic characteristics of CSR, mentions its mistaken understanding. The chief part of this study includes analysis of the benefits of social responsibility. The theoretical concept is studied in practice. The author took as a model for the analysis the …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou CSR, autor sa snaží predstaviť tento moderný fenomén ako konkurenčnú výhodu firiem. Práca vymedzuje základnú charakteristiku CSR, poukazuje na jej mylné chápanie. Jadro práce tvorí analýza prínosov spoločenskej zodpovednosti. Teoretický koncept je skúmaný v praxi, ako vzor autorovi poslúžila spoločnosť Nestlé. Záver práce obsahuje zhodnotenie reportu CSR firmy …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21296
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: Iva Dušková
- Reader: Jana Soukupová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Kristýna Zbrojková -
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
Markéta Vítková -
CSR aktivity retailového řetězce Kaufland a jejich opodstatnění
Hanna Halbichová -
CSR ve vybraném podniku
Barbora Ledvinková -
Analýza CSR aktivit z pohledu 17 cílů udržitelného rozvoje ve vybrané společnosti.
Daniela Škrabalová -
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Michaela Pekárková -
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Markéta Kuncová -
Vliv uplatnění principů CSR na vztahy se zákazníky
Kateřina Čápová