Filmový marketing artových a dokumentárních filmů – Anna Hanusová
Anna Hanusová
Bachelor's thesis
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Film marketing of art and documentary movies
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o filmovém marketingu se zaměřením na porovnání artových a dokumentárních filmů. Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část teoreticky přiblíží definici artových a dokumentárních filmů, marketingovou teorii a jeho uplatnění a specifika ve filmovém průmyslu. Práce se bude také zabývat filmovými festivaly a oceněním a jejich rolí ve filmové …viacAbstract:
This bachelor thesis discuss films marketing with a focus on art and documentary movies. The thesis will be divided into two part, theoretical and practical. The first part introduces the definition of art and documentary movies, marketing theory and its application and specifics in the film industry. The work will also focus on movie festival and awards and its role in the distribution. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Jan Hanzlík
- Oponent: Jakub Grosman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77338
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
A24 - Umění filmové distribuce
Marek Dusil -
Komparace distribuce studentských filmů na FAMU a Národní filmové škole v Lodži
Barbora Skoumalová -
"A zázrak se nekoná!" Distribuce a uvádění českého filmu ve Francii po roce 1989
Lada Žabenská -
Hrací řády v protektorátních kinech. Prvky řízení filmové distribuce a rozdělení kin 1935–1945
Jan Havran -
Vývoj a aktuální podoby distribuce alternativního obsahu v českém filmovém prostředí
Jakub Knott -
Digitální filmová distribuce
Martina Mikulenková -
Produkční proces vzniku a distribuce obsahu českých internetových tvůrců - pilotní studie
Tadeáš Rygel -
Alternativní formy distribuce v České republice
Kristýna Květová