Mgr. Lucie Šmídová

Diplomová práce

Analýza budování značky

Analysis of brand building
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza budování značky“ je analýza jednotlivých fází procesu budování značky, jejich kritické zhodnocení a doporučení vhodnějších postupů, které by lépe korespondovaly s teoretickými poznatky. Teoretická část zahrnuje kapitoly o poslání a vizi, cílech značky, její identitě a positioningu. Věnuje se jednotlivým prvkům značky, jejímu rozvoji a hodnocení. Pro analýzu byla zvolena …více
Abstract:
The subject of this thesis titled „Analysis of Brand Building“ is the analysis of individual phases of the process of brand building, their critical evaluation and recommendation of more suitable methods for implementing the theoretical basis. The theoretical part of the thesis includes chapters on mission and vision, brand objectives, brand identity and positioning. It also deals with brand elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství