Médiokracie - politická komunikace v době masových médií – Veronika Tichá
Veronika Tichá
Diplomová práce
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Mediocracy - The political communication in times of mass media
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat fakta zaměřující se na politickou komunikaci Silvia Berlusconiho a Andreje Babiše a na jejich podnikatelské kariéry. Práce se snaží definovat základní koncepty politické komunikace a následně je rozebrat v porovnání s těmito politiky. Mimo jiné, v rámci analýzy byly vzaty v úvahu proměnné jako: efekt médií, který jim mohl pomoci při vstupu do politiky …víceAbstract:
This master thesis aims to analyze the facts concerning the political communication of Silvio Berlusconi and Andrej Babis and their political and business careers. The works tries to define the basic concepts of political communication and subsequently analyze them in the comparison with those politicians. Among the other things, the effect of the media which could enabled their entrance to the politics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48533
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: Karel Müller
- Oponent: Vladimíra Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48533
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Mediální impéria - Silvio Berlusconi
Tereza Vyhnálková -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Proměny Pražského Quadriennale: Proměny a posuny způsobů vystavování divadelní scénografie, se zaměřením na ročníky 2007, 2011 a 2015
Amálie Bulandrová -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Fikční světy v dramatické tvorbě Davida Drábka v letech 2006-2011
Eva Kubešová