Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group – Bc. Minh Vu Ngo
Bc. Minh Vu Ngo
Diplomová práce
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Abstract:
Vietnam, one of the most potential markets for development and investment in Southeast Asia, is very attractive to local and foreign investors, with the rapid development in econ-omy, the increased standard of living and rapid urbanization, the rising income of middle class. RD wine is a new and young wine brand in Vietnamese market. The purpose of this thesis is to propose the new market expansion …víceAbstract:
Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekonomice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. RD víno je nové a mladé víno značky na vietnamském trhu. Cílem této práce je navrhnout novou strategii expanze na trhu a marketingovou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGO, Minh Vu. \textit{Project Of Email Marketing Campaign for ''RD winery'' Wine Brand of Rang Dong Group}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/qfvgvi/.
Jak správně citovat práci
Ngo, Minh Vu. Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Project of Email Marketing Strategy for VK Vietnam
Quynh Trang Nguyen -
Efektivita email marketingu na konferenci Cypherconf
Lucia Krajňáková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Digitální komunikace vybraného vinařství
Klára Prchalová