Michal Kučera

Bakalářská práce

Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa

Customer loyalty of a retail company - Billa
Anotace:
První kapitola práce se zabývá objasněním pojmu "zákaznická loajalita" a vysvětluje její důležitost pro firmy v současném konkurenčním prostředí. Druhá kapitola je zaměřená na marketingový výzkum trhu. Slouží jako teoretický základ a východisko pro zpracování vlastního terénního šetření, které je také součástí této práce. Třetí kapitola představuje společnost BILLA spol. s.r.o. ČR a její věrnostní …více
Abstract:
The first chapter enlightens the meaning of the term "customer loyalty", and explains its importance for firms in today's competitive surrounding. The second chapter focuses on market research and acts as a theoretical base and starting point for the research, which is a part of this thesis. The third chapter introduces the company BILLA spol. s.r.o. ČR and its loyalty programme, which is described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Magdaléna Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7801

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod