Lenka Tichá
Master's thesis
Komunikácia značky Kotex
Komunikace značky Kotex
Abstract:
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem …moreAbstract:
The objective of my diploma thesis is a complex analysis of communication strategy of Kotex brand, which was introduced in 2003, after a general relaunch. According to gained information I evaluate effectiveness of the selected communication tools by achieving marketing goals over a specified period of time. This thesis should confirm the suitability of the marketing mix applied for KOTEX brand in …moreAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je realizácia komplexnej analýzy komunikačnej stratégie značky Kotex z roku 2003, kedy prebehol jej celkový relaunch. Na základe zistených informácií vyhodnotiť efektívnosť zvolených komunikačných prostriedkov pri dosahovaní marketingových cieľov v danom období. Diplomová práca by mala potvrdiť vhodnosť komunikačného mixu pre danú značku v tržnom prostredí dámskej hygieny …moreKeywords
Marketingový mix Kimberly-Clark Efektivnost komunikace Média Komunikační zdělení Cílová skupina Komunikační cíle Komerční komunikace Marketingová komunikace Kotex
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8886
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2008
- Supervisor: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Effective Intercultural Communication
Lenka Novotná -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikace rehabilitačního centra
Andrea ZICHOVÁ -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko