Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci) – Mgr. Jiří Hölbling
Mgr. Jiří Hölbling
Diplomová práce
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Legal Analysis of General Clause against Unfair Competition (after Amendment)
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje generální klauzuli v obchodním zákoníku v platném a účinném znění. Cílem práce je provedení právního rozboru této generální klauzule, a to ve třech částech věnujících se jejím jednotlivým znakům. Dalším cílem práce je zhodnocení významu novelizace a jejího dopadu na hospodářskou soutěž s ohledem na generální klauzuli v novém občanském zákoníku. Konečně se práce zabývá …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to the general clause in the Commercial Code, and in its valid and effective amendments. The aim is to perform the legal analysis of the general clause, in three parts dealing with the individual characters. The other aim of this work is to evaluate the significance of the amendment and its impact on competition with respect to the general clause in the new Civil Code …víceKlíčová slova
nekalá soutěž generální klauzule hospodářská soutěž hospodářský styk dobré mravy soutěže újma soutěžitel spotřebitel další zákazník novelizace nový občanský zákoník unfair competition general clause economic competition economic relations standard practices of competition detriment competitor consumer other customer amendment new civil code
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/psbhk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2013
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Nekalé soutěžní jednání v rámci hospodářské soutěže
Jan Sládek -
Dobré mravy soutěže a nekalosoutěžní jednání
Jiří Cimr -
Dobré mravy v reklamě
Veronika Čížková -
Dobré mravy v reklamě
Julie POKLOPOVÁ -
Rozpor s dobrými mravy se zaměřením na korupci
Lucie Švandrlíková -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule nekalé soutěže
Petra Nedvědová -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule
Kateřina Krejčí