Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky – Bc. Markéta BARÁTOVÁ
Bc. Markéta BARÁTOVÁ
Master's thesis
Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky
Teacher role in Waldorf school concept
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rolí učitele waldorfské školy. Teoretická část je zaměřena na vymezení role učitele, jeho osobností a typologií. Lze zde nalézt také popis vývoje role učitele napříč dobami, zejména z hlediska transmisivního a konstruktivistického pojetí. V neposlední řadě se zabývám rolí již konkrétního waldorfského učitele a specifickými požadavky, které jsou na něj kladeny zejména v oblasti …moreAbstract:
The thesis deals with the role of Waldorf school teacher. The theoretical part is focused on defining the role of the teacher, his personality and typology. It is also possible to find here the transformation or development of the teacher's role across the times, especially in terms of the transmissive and constructivist concept. Last but not least, I deal with the role of a particular Waldorf teacher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARÁTOVÁ, Markéta. Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Role učitele v koncepci waldorfské pedagogiky
Markéta BARÁTOVÁ -
Role současného učitele z pohledu žáků, pedagogů a veřejnosti
Karin PALUSOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka