Výuka anglického jazyka v předškolním vzdělávání – Mgr. Kristýna Ješinová
Mgr. Kristýna Ješinová
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka v předškolním vzdělávání
Teaching English in Pre-school Education
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje výuce anglického jazyka v předškolním vzdělávání. Uvádí definici předškolního vzdělání a jeho cíle. Anglický jazyk je prezentován jako nejpoužívanější a nejrozšířenější cizí jazyk v Evropě. Je uvedena motivace občanů EU učit se cizí jazyky, názory Evropanů na znalost a výuku cizích jazyků a nejvhodnější věk pro zahájení výuky prvního a druhého cizího jazyka dle Evropanů. …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with Teaching English in Pre-school Education. It shows the definition of pre-school education and its goals. English language is presented as the most spoken and extensively used language in Europe. It focuses on the motivation of the European citizens to learn foreign languages, their opinions about the knowledge and teaching foreign languages and the most appropriate age for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dt595/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Gabriela Věchtová
- Reader: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Tereza Prokopová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Application of English Language Teaching Methods at Primary Level Education
Dominika ŠÁROŠI -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká