Výuka anglického jazyka v předškolním vzdělávání – Mgr. Kristýna Ješinová
Mgr. Kristýna Ješinová
Bakalářská práce
Výuka anglického jazyka v předškolním vzdělávání
Teaching English in Pre-school Education
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje výuce anglického jazyka v předškolním vzdělávání. Uvádí definici předškolního vzdělání a jeho cíle. Anglický jazyk je prezentován jako nejpoužívanější a nejrozšířenější cizí jazyk v Evropě. Je uvedena motivace občanů EU učit se cizí jazyky, názory Evropanů na znalost a výuku cizích jazyků a nejvhodnější věk pro zahájení výuky prvního a druhého cizího jazyka dle Evropanů. …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with Teaching English in Pre-school Education. It shows the definition of pre-school education and its goals. English language is presented as the most spoken and extensively used language in Europe. It focuses on the motivation of the European citizens to learn foreign languages, their opinions about the knowledge and teaching foreign languages and the most appropriate age for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dt595/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Věchtová
- Oponent: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Tereza Prokopová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Application of English Language Teaching Methods at Primary Level Education
Dominika ŠÁROŠI -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová