Marketingová strategie rodiné firmy Jandových – Bc. Martin Janda
Bc. Martin Janda
Diplomová práce
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Marketing strategy of family business Janda
Anotace:
Předmětem diplomové práce je představení problematiky marketingové strategie v rodinné firmě Jandových. V teoretických východiscích jsou kompilovány poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je strategie cenová, produktová, distribuční, komunikační, inovační, řízení značky a image rodinné firmy. V rámci praktické části práce je analyzována současná marketingová strategie, vnější a vnitřní okolí …víceAbstract:
The subject of the thesis is to introduce of the issue marketing strategies in the business firm Janda. The theoretical background are compiled knowledge related to the problem addressed, such as pricing strategy, product, distribution, communication, innovation, brand management and image of family businesses. In practical part of the thesis, the current marketing strategy, internal and external surroundings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xq1p6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová -
Návrh marketingové strategie firmy
Filip Mruzek -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti
Nikola MALÁ