Bc. Martin Janda

Diplomová práce

Marketingová strategie rodiné firmy Jandových

Marketing strategy of family business Janda
Anotace:
Předmětem diplomové práce je představení problematiky marketingové strategie v rodinné firmě Jandových. V teoretických východiscích jsou kompilovány poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je strategie cenová, produktová, distribuční, komunikační, inovační, řízení značky a image rodinné firmy. V rámci praktické části práce je analyzována současná marketingová strategie, vnější a vnitřní okolí …více
Abstract:
The subject of the thesis is to introduce of the issue marketing strategies in the business firm Janda. The theoretical background are compiled knowledge related to the problem addressed, such as pricing strategy, product, distribution, communication, innovation, brand management and image of family businesses. In practical part of the thesis, the current marketing strategy, internal and external surroundings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance