Marketingová strategie rodiné firmy Jandových – Bc. Martin Janda
Bc. Martin Janda
Master's thesis
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Marketing strategy of family business Janda
Abstract:
Předmětem diplomové práce je představení problematiky marketingové strategie v rodinné firmě Jandových. V teoretických východiscích jsou kompilovány poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je strategie cenová, produktová, distribuční, komunikační, inovační, řízení značky a image rodinné firmy. V rámci praktické části práce je analyzována současná marketingová strategie, vnější a vnitřní okolí …moreAbstract:
The subject of the thesis is to introduce of the issue marketing strategies in the business firm Janda. The theoretical background are compiled knowledge related to the problem addressed, such as pricing strategy, product, distribution, communication, innovation, brand management and image of family businesses. In practical part of the thesis, the current marketing strategy, internal and external surroundings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xq1p6/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová -
Návrh marketingové strategie firmy
Filip Mruzek -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Personální marketingová strategie s uplatněním HR trendů vybrané společnosti
Nikola MALÁ