Životní cyklus výrobku (jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový) – Bc. Magdaléna HNILICOVÁ
Bc. Magdaléna HNILICOVÁ
Bachelor's thesis
Životní cyklus výrobku (jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)
Product life cycle( how keep product on market, before new version of product will comes)
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza životního cyklu výrobku a návrh strategie na pro-dloužení jeho jednotlivých částí. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Pipelife czech s. r. o. V teoretické části této práce je životní cyklus výrob-ku spíše teoreticky jak popisují jednotlivé kapitoly (marketing, výrobek, životní cyklus výrobku, Bostonská matice a prodloužení životního …moreAbstract:
The Bachelor{\crq}s Thesis is focused on the analysis of the product life cycle and the proposal of a strategy to prolong its individual parts. The Bachelor{\crq}s Thesis is created in conditions of the medium-sized company Pipelife czech s.r.o. The first part deals with the product life cycle in theory (as described in the particular chapters). The second, practical part characte-rizes the above-mentioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009
Accessible from:: 26. 5. 2009
Identifier:
13335
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNILICOVÁ, Magdaléna. \textit{Životní cyklus výrobku (jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Technology. 2009. Available from: https://theses.cz/id/qgv0qc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HNILICOVÁ, Magdaléna. Životní cyklus výrobku (jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový) . Uherské Hradiště, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček
Vendula Matušová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná