Návrh strategie PR energetické společnosti s cílem budování image společensky odpovědné firmy – Ing. Markéta Čapková
Ing. Markéta Čapková
Diplomová práce
Návrh strategie PR energetické společnosti s cílem budování image společensky odpovědné firmy
Proposal for Public Relations Strategy of Energy Firm to Build the Image of Social Responsible Company
Anotace:
Diplomová práce předkládá problematiku strategického plánování public relations energetické společnosti. Věnuje se vysvětlení problematiky vztahů s veřejností a cíleného ovlivňování veřejného mínění. Zabývá se interní a externí komunikací a její význam pro vytváření pozitivního image společnosti. Popisuje postup tvorby public relations strategie ve společnosti ECK Generating, s.r.o. Zvláštní pozornost …víceAbstract:
This Diploma work presents the problems of strategic planning in public relations of an energetic company. It covers the problems of public relations and targeted influencing of public opinion. It considers an internal and external communications and their importance for creating the company´s positive image. It describes a process of creation the public relations strategy in the company ECK Generating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bv3em/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
- Oponent: Ing Jaroslav Kulhánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost a rodinné firmy
Sabina Trčálková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová