Vliv třídnických hodin na duševní zdraví z pohledu studentů SŠ – Ing. Petra Izdná
Ing. Petra Izdná
absolventská práce studenta CŽV
Vliv třídnických hodin na duševní zdraví z pohledu studentů SŠ
The effect of Form teacher lessons on mental health from the perspective of high school students
Anotace:
Tato práce se zabývá významem třídnických hodin pro psychiku středoškoláků. Třídnické hodiny, tradičně vnímané jako platforma pro administrativní a organizační záležitosti, hrají klíčovou roli i v sociálním a emocionálním rozvoji studentů. Studie analyzuje, jak třídnické hodiny mohou podporovat sociální soudržnost, sebeúctu a emocionální stabilitu, zatímco také poukazuje na potenciální negativní …víceAbstract:
This work deals with the importance of form teacher lesson for the mental development of high school students. Those lessons traditionally provide a platform for administrative and organizational matters, also play a key role in the social and emotional development of students. The study analyzes how form teacher lesson can promote social cohesion, self-esteem and emotional stability, while also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Markéta Švamberk Šauerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IZDNÁ, Petra. \textit{Vliv třídnických hodin na duševní zdraví z~pohledu studentů SŠ}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qgvj9u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Donkey in the Development of Rural Communities and its Potential within Animal-Assisted Interventions
Helena Peterková -
High School Students’ Attitude Towards Critical Thinking-Focused ESL Lessons
Eliška Mottlová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
English Dialect Preferences of High School Students
Jan Balek -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
Podpora vzdělávacích mobilit z finančních prostředků Evropské unie v ČR
Lucie Čermáková