Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu – Jan Přikryl
Jan Přikryl
Diplomová práce
Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu
Content and position of copywriting in web life-cycle
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy, rešerše a syntézy dostupných zdrojů a literatury popsat roli web copywritera z hlediska obsahu, pozicovat copywriting v rámci životního cyklu webu a ověřit účinnost copywritingu na základě jeho aplikace na konkrétní webové stránce. Největším přínosem této práce je kromě přiblížení důležité - ale stále nepříliš doceněné - role web copywritera …víceAbstract:
Main purpose of this thesis based on analysis, searching and synthesis of accessible sources is to describe web copywriter's role concerning content, to position copywriting into web life-cycle and to prove efficiency of copywriting by its application on specific web site. Thesis' contribution, except from outlining important -- but still unappreciated -- web copywriter's role, is to integrate web …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Daniel Kafka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus webu spravovaného Ústavem výpočetní techniky MU
Iveta Burdová -
Životný cyklus webu s dôrazom na používateľskú skúsenosť
Lucia Barthová -
Životní cyklus a monetizace obsahového webu
Martina Kufová -
Optimalizace pro vyhledávače v životním cyklu webu
Martin Šimko -
Optimalizace a propagace webu
Jaroslav Mika -
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Gabriela Masaříková -
Copywriting jako nástroj marketingu a pomoc návštěvníkovi webu
Monika Dobešová -
Copywriting jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Jana Böhme