Návrh optimální marketingové strategie společnosti Kinnarps, a.s. prostřednictvím Internetu – Bc. Lenka Procházková
Bc. Lenka Procházková
Master's thesis
Návrh optimální marketingové strategie společnosti Kinnarps, a.s. prostřednictvím Internetu
Proposal of a Marketing Strategy for Kinnarps Company via the Internet
Anotácia:
Diplomová práce bude popisovat marketingové nástroje, které se uplatňují v internetovém prostředí, elektronické komunikaci a sociálních sítích. Postupně zde budou rozebrány jednotlivé marketingové nástroje a porovnána jejich užitnost, výhody a nevýhody s popsáním srovnání klasického použití a použití v elektronické komunikaci. V tomto případě budeme posuzovat vyjmenované marketingové nástroje a jejich …viacAbstract:
In this thesis there will be described marketing tools that are applied in the online environment, eletronic communications and in social networks. Gradually, there will be discussed the varios marketing tools and comparison of their utility, andvantages and disadvantages, and described the comparison of classical use and of use in an electronic communication. In this case, there will be judged named …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zuv8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec