Bc. Lenka Procházková

Diplomová práce

Návrh optimální marketingové strategie společnosti Kinnarps, a.s. prostřednictvím Internetu

Proposal of a Marketing Strategy for Kinnarps Company via the Internet
Anotace:
Diplomová práce bude popisovat marketingové nástroje, které se uplatňují v internetovém prostředí, elektronické komunikaci a sociálních sítích. Postupně zde budou rozebrány jednotlivé marketingové nástroje a porovnána jejich užitnost, výhody a nevýhody s popsáním srovnání klasického použití a použití v elektronické komunikaci. V tomto případě budeme posuzovat vyjmenované marketingové nástroje a jejich …více
Abstract:
In this thesis there will be described marketing tools that are applied in the online environment, eletronic communications and in social networks. Gradually, there will be discussed the varios marketing tools and comparison of their utility, andvantages and disadvantages, and described the comparison of classical use and of use in an electronic communication. In this case, there will be judged named …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace